Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dál jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu mezi prodávajícím, obchodní společností RECH s.r.o., ič: 08715726, adresa: Hořická 42, 67801 Blansko. Provozovna penzion RECH Blansko (dále jen „Prodávající“ a „Hotel“) a kupujícím, která projevila zájem o uzavření kupní smlouvy na nákup zboží/poskytnutí služeb (dále jen „Kupující“, „Zboží a Služeb“ a „Smlouva“). Další informace o Hotelu jsou k dispozici na internetové stránce www.penzionrech.cz (dále jen „Portál“). Tyto VOP jsou určeny pro nákup Zboží a Služeb. Hotel disponuje pro případy nákupu zboží prostřednictvím elektronického obchodu na internetových stránkách eshop.holidayinn.cz separátními obchodními podmínkami.
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Uvede-li Kupující v objednávce nebo při rezervaci své identifikační číslo či jinak oznámí, že jde o podnikatele, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla určená pro podnikatele. Naopak neuvede-li kupující žádné identifikační číslo či neoznámí-li Hotelu informaci, že jde o podnikatele, má se za to, že je kupující soukromý spotřebitel. Kupující podáním objednávky, vytvořením rezervace nebo uzavřením Smlouvy potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP.
1.2. V aktuální nabídce Zboží a Služeb mohou být některá ustanovení upravena odlišně od VOP, přičemž taková odchylná ujednání mají přednost před těmito VOP. Pokud Hotel nabízí Kupujícím jakoukoli akci, která má nebo bude mít vlastní podmínky, mají podmínky této akce přednost před VOP, pokud by však jakékoli ujednání z podmínek akce bylo neplatné nebo nevymahatelné, užije se ujednání VOP namísto ujednání z takové akce. Akce může být omezena časově a/nebo množstvím prodaného Zboží a Služeb, případně může mít i jiné další podmínky a omezení. Hotel je oprávněn rozsah akce kdykoliv omezit nebo akci zrušit.
1.3. Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto VOP.
1.4. Hotel smí znění VOP jednostranně měnit. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP. Prodávající informuje Kupující o změně VOP na Portálu, případně jiným vhodným způsobem tak, aby se s aktuálním zněním VOP Kupující mohl bez nepřiměřených obtíží seznámit. Má se za to, že Kupující, který uzavírá Smlouvu, souhlasí s aktuálním zněním VOP. VOP platí ode dne jejich zveřejnění na Portálu do jejich zrušení nebo zveřejnění nových obchodních podmínek s pozdějším datem a nabývají účinnosti druhým dnem po takovém zveřejnění. Novější znění všeobecných obchodních podmínek ruší podmínky vydané dříve. Právní vztahy mezi Kupujícím a Hotelem se posuzují vždy podle ustanovení VOP platných v době uzavření příslušné Smlouvy.
1.7. V případě, že se smluvní strany nedohodnou jinak, Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy, hradí Kupující.
2. Uzavření Kupní smlouvy
2.1. Objednávání a rezervace Cena a rozsah služeb / zboží budou uvedeny v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží / služeb. Objednávat je možno následujícími způsoby:
a. v rezervačním systému:
https://penzionrech.cz/online-rezervace/
b. elektronickou poštou na adrese recepce@penzionrech.cz,
c. osobně na recepci hotelu;
d. telefonicky;
e. písemně.
f. V e-shopu, jako dárkový poukaz s platností 12 měsíců
2.2. Kupující prohlašuje, že:
• je plně svéprávný;
• je srozuměn s tím, že pokud je Kupujícímu méně než 18 let, nesmí objednávat takové Zboží a Služby, u něhož je podmínkou užívání minimální věk 18let;
• veškeré údaje, které Hotelu poskytne prostřednictvím objednávky či rezervace, jsou pravdivé, úplné a přesné;
• se před zahájením užívání Portálu důkladně seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi;
2.3. Neprodleně po obdržení Objednávky Hotel potvrdí Kupujícímu, prostřednictvím e-mailové zprávy, že Objednávku Kupujícího obdržel (dále jen „Potvrzení Objednávky“). V závislosti na povaze Objednávky (např. množství Zboží a Služeb, výše ceny) je Prodávající oprávněn Kupujícího požádat o dodatečné Potvrzení Objednávky (například zasláním e-mailové zprávy nebo telefonicky). Pokud Kupující bez zbytečného prodlení nepotvrdí údaje uvedené na Objednávce, má se za to, že Prodávající Objednávku odmítl.
2.3. V případě, že došlo ke zjevné chybě v počtu a psaní nebo obdobné technické chybě na straně Hotelu při uvedení ceny Zboží a Služeb nebo při sjednávání Smlouvy, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu Zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno Potvrzení Objednávky podle těchto VOP. Hotel informuje Kupujícího o chybě, jakmile se o tom dozví, a to zasláním e-mailové zprávy nebo telefonicky, a navrhne uzavření Smlouvy za upravených podmínek. Pokud Kupující bez zbytečného prodlení nepotvrdí údaje uvedené na takto upravené Objednávce, má se za to, že Kupující Objednávku zrušil.
2.4. Dodání předmětu Smlouvy: Kupní smlouvou se Hotel zavazuje, že Kupujícímu odevzdá věc, poskytne služby, které jsou předmětem koupě, a Kupující se zavazuje, že věc převezme / služby využije a zaplatí Hotelu kupní cenu. Hotel si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny. Obdobně se toto pravidlo užije v případě zakoupení služby.
2.5. Je-li Hotel podle Smlouvy povinen dodat Zboží v určeném místě, je Kupující povinen převzít Zboží při dodání v tomto místě. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
2.6. Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením celé kupní ceny za Zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím Zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu Zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy měl Kupující povinnost Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou tak neučinil.
2.7. Po předání Zboží Kupujícímu, Prodávající odešle Kupujícímu elektronický daňový doklad (účtenku) prostřednictvím e-mailu, který Kupující uvedl v souvislosti s Objednávkou.
4. Změna a zrušení Smlouvy
4.1. Objednávka je pro Kupujícího závazná od chvíle jejího odeslání prostřednictvím Portálu. Změna Objednávky je možná pouze ze strany Hotelu v případech, kdy Hotel za tímto účelem telefonicky nebo e-mailem kontaktuje Kupujícího se sdělením, že objednané Zboží nebo Služby nebo jakákoli jeho jednotlivá položka v době vyřízení Objednávky, nejsou dostupné.
4.2. Kupující může jednostranně zrušit Objednávku pouze do okamžiku doručení Potvrzení Objednávky; byl-li Kupující kontaktován z důvodu úpravy Objednávky pro nedostupnost některého Zboží/Služby nebo chybu v Objednávce, nejpozději v průběhu telefonického hovoru. Tímto ujednáním není dotčeno právo Kupujícího od Smlouvy odstoupit v případech stanovených Smlouvou či zákonem.
5. Odpovědnost Hotelu
5.1. Hotel odpovídá Kupujícímu, že věc či služby při převzetí nemají vady. Zejména Hotel odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující věc převzal či služby začal čerpat, a. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Hotel popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
b. služby odpovídají zjevně nabízenému rozsahu a úrovni, pokud není nikde součást služby popsána, pak taková odpovídá běžným zvyklostem v místě čerpání služeb;
c. je věc či služby v odpovídajícím množství, míře a rozsahu; a
d. věc či služby vyhovují požadavkům právních předpisů. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci či před začátkem využívání služeb věděl, že věc či služba má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
6. Podstatné porušení smlouvy
6.1. Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, má Kupující právo:
a. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b. na odstranění vady opravou věci či služeb;
c. na čerpání náhradních služeb ve stejném rozsahu;
d. na přiměřenou slevu z ceny; nebo e. odstoupit od smlouvy
7. Porušení smlouvy obecně
7.1. Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nemůže uplatnit právo z vadného plnění.
8. Záruka za jakost
8.1. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci či čerpané službě na Kupujícího vnější událost.
9. Odstoupení od Smlouvy, práva z vadného plnění a ochrana spotřebitele, řešení stížností a sporů
9.1. Kupující spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před začátkem čerpání služeb. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy z důvodu jiného, než je uvedeno v bodě 5. a 6., řídí se pak takový postup platnými storno-podmínkami Hotelu v době uzavření smlouvy.
V případě, že má Kupující v rámci odstoupení od smlouvy nárok na vrácení zaplacených finančních prostředků, pak Hotel postupuje:
a. je-li to možné, vrací prostředky stejnou cestou a ve stejné formě, jak je Hotel obdržel; b. vrací finanční prostředky náhradním smluveným způsobem potvrzeným oběma stranami;
c. ponechává finanční prostředky jako kredit na budoucí čerpání služeb nebo zakoupení zboží; v takovém případě je třeba dohoda obou stran a náhradní čerpání se musí využít v ten samý kalendářní rok.
V případě proplácení dobropisu v hotovosti může Hotel požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může Hotel odmítnout peněžní prostředky proplatit.
9.2. V souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku má Kupující právo od Kupní smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí Zboží. V souladu s ustanovením § 1837 od Kupní smlouvy, týkající se Zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo u Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným Zbožím, Zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, odstoupit nelze. Kupující dále nemůže odstoupit od Kupní smlouvy, týká-li se Zboží, které bylo dodáno v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal, a z hygienických nebo obdobných důvodů je vracení vyloučeno.
9.3. Kupující vrací Zboží úplné, v nepoškozeném obalu a nezměněném stavu. Při odstoupení od Kupní smlouvy a následném vrácení Zboží Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než jak je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
9.4. V případě platného odstoupení od Kupní smlouvy bude cena Zboží nebo její poměrná část vrácena Kupujícímu do 14 dnů od vrácení Zboží, a to stejným způsobem, v jakém ji Prodávající přijal.
9.5. Kupující se zavazuje předané Zboží neprodleně po jeho převzetí zkontrolovat, přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství, a zjištěné nedostatky neprodleně uplatnit u Prodávajícího. Pokud Zboží při předání Kupujícímu bude vykazovat vady, reklamuje Kupující Zboží v záruční době v Provozovně.
9.6. Mimo případů stanovených zákonem je Hotel oprávněn odstoupit od smlouvy v případě zjevné chyby v ceně zboží či/a služeb. Odstoupit od smlouvy dle tohoto bodu je možné do 7 dnů, pokud je čerpání objednaných služeb rezervováno na pozdější dobu, než za 7 dní od objednání, ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy mezi Kupujícím a Hotelem tím, že Hotel Kupujícímu stornuje objednávku nebo mu dá jiným způsobem najevo, že od smlouvy odstupuje. Pokud Kupující zaplatil alespoň část kupní ceny zboží či služeb, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po dni odstoupení od smlouvy ze strany Hotelu.
9.7. Hotel tímto informuje Kupujícího, že s ohledem na povahu Zboží/Služeb, nemusí být ze strany Hotelu jeho reklamaci vždy vyhověno, a to zejména v případě, že nevytkl zjevné vady Zboží při jeho předání (např. potraviny nebo při poškození ochranného obalu) a/nebo nepodaří-li se prokázat, že Zboží mělo vytýkané vady již při jeho převzetí Kupujícím.
9.7. Práva a povinnosti z vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy, zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
9.8. Neoznámí-li Kupující vadu Zboží/Služeb včas, pozbývá právo odstoupit od Kupní smlouvy. V souladu s ustanovením § 2165 občanského zákoníku je Kupující oprávněn uplatnit právo z vady, s výjimkou:
- Zboží, u nějž je na jeho obalu, nebo připojené informaci je uvedena doba, po kterou lze věc použít (minimální trvanlivost);
- Zboží vadného z důvodu váhy neodpovídající váze Zboží objednaného Kupujícím v Objednávce, nepřekročí-li hmotnostní odchylka 10 % celkové váhy daného objednaného Zboží;
- Zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, kvůli níž byla nižší cena ujednána;
- vyplývá-li to z povahy Zboží,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanským zákoníkem.
9.10. Nemá-li podle Kupní smlouvy Zboží dohodnuté vlastnosti, může Kupující požadovat dodání nového Zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti Zboží, může Kupující požadovat jen výměnu součásti a není-li to možné, může odstoupit od Kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady nebo může od Kupní smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové Zboží bez vad, vyměnit její součást, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy způsobilo značné obtíže.
9.11. Pro reklamaci může Kupující využít také vzorový formulář poskytovaný Hotelem, který tvoří přílohu VOP. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chce Kupující vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně bez souhlasu Hotelu změnit. Reklamaci vyřídí Prodávající v souladu s právem z vadného plnění uplatněným Kupujícím.
9.12. O vyřízení reklamace bude Hotel Kupujícího informovat e-mailem a vydá mu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je Kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je povinností Kupujícího Hotelu původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradí Prodávající.
9.13. Pro odstoupení od Smlouvy může Kupující využít vzorový formulář k odstoupení od Kupní smlouvy poskytovaný Prodávajícím. Odstoupení od Smlouvy zašle Kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu Hotelu uvedenou v těchto VOP. Prodávající potvrdí Kupujícímu bezodkladně doručení odstoupení. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná
9.15 Kupující, který odstoupil od Smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu Zboží do 14 dnů od odstoupení. Kupující nese náklady spojené s navrácením Zboží Prodávajícímu.
9.16 Hotel je ve vztahu ke Kupujícímu vázán Etickým kodexem ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.17. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy recepce@penzionrech.cz]. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
9.18. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je Kupující oprávněn se obrátit na Českou obchodní inspekci, která působí jako dozorový orgán v rámci její působnosti: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
9.19 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
10. Cena Zboží a platební podmínky
10.1. Podrobný rozpis ceny je vždy uveden na daňovém dokladu vystaveném Prodávajícím.
10.2. Cenu Služeb/Zboží, dopravy zboží, náklady dle zvoleného způsobu platby, a případné další náklady dle Kupní smlouvy hradí Kupující způsoby, které Portál aktuálně nabízí, zejména:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího.
- bezhotovostně platební kartou,
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GoPay,
- dobírkou v hotovosti při předání zboží,
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně,
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek nebo donáškové služby.
10.3. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
10.4. Ceny Zboží/Služeb uvedené na Portálu jsou uvedeny včetně příslušné sazby DPH. Cena Zboží je splatná nejpozději při předání Zboží z Objednávky Kupujícímu.
10.5. Po uhrazení kupní ceny Zboží, Prodávající, dle sjednaného způsobu dopravy, doručí Zboží Kupujícímu a odešle na emailovou adresu, kterou při vytvoření Objednávky Kupující uvedl, daňový doklad ke Zboží. Elektronická účtenka Prodávajícího bude vystavena v souladu se Zákonem o evidenci tržeb. Vzhledem k tomu, že k doručení Zboží Prodávající může využít dopravy poskytované třetí osobou („Dopravce“), může být daňový doklad za dopravu vystaven Dopravcem.
11. Odpovědnost a záruky
11.1. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené vyšší mocí, ani za výpadky Portálu způsobené jakoukoliv okolností.
11.2. Prodávající neodpovídá za služby poskytované subjekty odlišnými od Prodávajícího, a to zejména provozovatelů platebních systému na Portále, nebo Dopravců Prodávajícího, ani za jakékoli následky jejich jednání, či práva a povinnosti s těmito službami spojené. Prodávající rovněž neodpovídá za porušení Kupní smlouvy, pokud bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost, a to především ust. § 2924 občanského zákoníku.
11.3. Dostupnost Zboží je vázána na skladové zásoby a Prodávající dostupnost Zboží nezaručuje. V případě, že nebude možné Objednávku z jakýchkoli důvodů na straně Prodávajícího vyřídit, bude o tom Kupující telefonicky informován na telefonním čísle, který Kupující uvede ve svém uživatelském účtu nebo v Objednávce.
11.4. Zárukou za jakost se Prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu či informace uvedené u produktu na webu.
12. Ochrana osobních údajů
12.1. Svou informační povinnost vůči Kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění Kupní smlouvy, pro účely jednání o Kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Prodávajícího plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, informačního Memoranda umístěného na webových stránkách Prodávajícího www.praguecc.cz/users_data/files/GDPR.pdf.
13. Specifikace hotelových služeb
13.1. Časy ubytování: Při objednávce ubytovacích služeb je možnost využít ubytovacího času v době od 15:00 v příjezdový den (Check-in), času pro opuštění pokoje do 12:00 v odjezdový den (Check-out). Časy Check-in před 15:00 a Check-out po 11:00 mohou být upraveny individuálně dle požadavků Kupujícího a možností Hotelu. Tyto změny mohou být zpoplatněny dle aktuálního ceníku.
13.2. Parkování v hotelové garáži: Hotel má svou vlastní garáž nacházející se v podzemí pod hotelem. Parking je na vlastní nebezpečí. Tato služba je zpoplatněna dle aktuálního ceníku a není garantována. Podléhá obsazenosti garáže a typu dopravního prostředku.
13.3. Hotel disponuje konferenčními prostory a nabízí konferenční služby včetně stravování. Tyto prostory a služby jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.
13.4. Hotel nabízí stravovací služby a catering. Tyto služby jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku a menu.
13.5. Hotel dále nabízí wellness služby zahrnující fitness, saunu a masáže. Služby masáží jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.
14. Prodej dárkových poukazů
14.1. Dárkové poukazy mají platnos 12 měsíců. Platnost poukazu vzniká dnem uskutečnění platby za poukaz.
15. Závěrečná ustanovení
15.1. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do činnosti Portálu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání Portálu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz Portálu a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Portál a užívat jej nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
15.2. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
15.3. Právní vztahy související s užitím Portálu nebo založené Smlouvou se řídí právním řádem České republiky. 14.4. Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení VOP neplatným nebo neúčinným, namísto takových neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.
15.5.
15.6. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 10. 2024.